Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Regulamin organizacji zabaw i dyskotek szkolnych

Regulamin organizacji zabaw i dyskotek szkolnych

REGULAMIN DYSKOTEK SZKOLNYCH I ZABAW

organizowanych w Szkole Podstawowej im. Władysława Komara i Tadeusza Ślusarskiego w Czarnogłowach.

Regulamin powstał w oparciu o Statut Szkoły.

W szkole, w czasie wolnym od nauki, mogą odbywać się dyskoteki szkolne w określonych godzinach jako forma zagospodarowania czasu wolnego uczniów (w szczególnych okolicznościach godziny mogą ulec zmianie za zgodą Dyrektora Szkoły).
Dyskoteki są nagrodą dla całej społeczności uczniowskiej. Wyjątek stanowią uczniowie, którzy zostali ukarani zawieszeniem w prawie uczestnictwa w dyskotekach lub naganą dyrektora szkoły nie mogą brać w nich udział.
Dyskoteka odbywa się pod tematem przewodnim, zgodnie z kalendarzem szkolnym.
Dyskoteki w Szkole mogą odbywać się tylko za pozwoleniem Dyrektora Szkoły.
Za organizację dyskotek szkolnych odpowiada Samorząd Uczniowski wraz z opiekunem, wychowawcy klas, nauczyciele.
Rodzice są poinformowani o terminach i regulaminie dyskotek na zebraniu oraz na stronie internetowej i BIP szkoły i biorą odpowiedzialność  za bezpieczny powrót swojego dziecka do domu po zakończeniu dyskoteki.
Opiekunowie dyskoteki sprawdzają listę obecności uczniów biorących udział w dyskotece szkolnej.
Uczniowie nie mogą opuszczać budynku podczas trwania dyskoteki.
Uczniowie mogą  wyjść  wcześniej przed planowana godziną zakończenia dyskotek, jeżeli rodzic odbiera je osobiście lub pisemnie upoważnia do tego inną osobę.
W przypadku stwierdzenia, że uczeń samowolnie opuścił budynek szkoły, nauczyciel powiadamia telefonicznie rodziców/opiekunów o tym fakcie.
Uczestnikami dyskotek mogą być tylko i wyłącznie uczniowie szkoły. Wyjątek stanowią zorganizowane grupy pod opieką nauczyciela, zaproszone przez organizatora.
Dyskoteka odbywa się we wskazanym miejscu. Zabrania się przebywania uczestnikom dyskoteki w innych miejscach Szkoły.
Na teren szkoły nie wolno wnosić żadnych niebezpiecznych ani zakazanych przedmiotów.
Organizatorzy nie odpowiadają za pozostawione na terenie szkoły, podczas odbywającej się dyskoteki rzeczy wartościowe (np. telefony komórkowe, biżuterię itp.).
W czasie dyskotek obowiązują zasady dobrego wychowania oraz odpowiedni strój i wygląd zgodne z normami panującymi w Szkole.
W czasie dyskoteki zakazane są niebezpieczne zabawy oraz zachowania zagrażające zdrowiu i życiu uczestników dyskoteki. Uczeń ma obowiązek zachowywać się w sposób gwarantujący bezpieczną zabawę sobie i innym.
Dyskoteki odbywają się w obecności nauczycieli Szkoły oraz, jeśli zajdzie taka potrzeba, Rodziców, którzy czuwają nad bezpieczeństwem uczestników dyskotek oraz nad niedopuszczeniem do niewłaściwych form zabawy.
Opiekun ma prawo zakończyć zabawę przed czasem, jeżeli uzna, że pojawiło się realne zagrożenie bezpieczeństwa uczestników.
Za pozostawienie obiektu szkolnego w czystości odpowiedzialni są uczestnicy dyskoteki oraz przedstawiciele Samorządu Uczniowskiego, a opiekunowie czuwają nad całością.
Za szkody wyrządzone przez uczniów na terenie szkoły w czasie trwania dyskoteki odpowiadają winni uczniowie wraz z rodzicami (opiekunami).
Wychowawca ma prawo zakazać udziału w dyskotece, gdy uczeń nie przestrzega Statutu i regulaminów szkolnych.
Jeżeli w trakcie dyskoteki nauczyciel stwierdzi, że uczeń zachowuje się w sposób naganny, łamie zapisy statutowe i nie przestrzega regulaminów szkolnych, powiadamia o tym fakcie rodziców (opiekunów), a w szczególnie rażących przypadkach naruszenia porządku i dyscypliny, także policję .
Po otrzymaniu informacji o niewłaściwym zachowaniu dziecka, rodzice (opiekunowie) są zobowiązani do osobistego odebrania ucznia z dyskoteki.
W stosunku do ucznia, który narusza niniejszy regulamin zostaną zastosowane procedury wychowawcze, o których mowa w Statucie naszej Szkoły.
Wychowawcy klas zobowiązani są do zapoznania uczniów i rodziców (opiekunów) z powyższym regulaminem na godzinie wychowawczej oraz zebraniu z rodzicami.
Sprzęt muzyczny obsługują wyznaczone przez opiekunów SU osoby, które odpowiadają za jego użytkowanie i zwrot po dyskotece.
W czasie dyskoteki może działać sklepik organizowany przez uczniów danej klasy, którą wyznacza  Dyrektor Szkoły.
 

 

 

 

 

Data dodania: 2024-09-20 16:18:32
Data edycji: 2024-09-20 16:49:53
Ilość wyświetleń: 44

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej