Czcionka:

A+A-

Kontrast:

PODSUMOWANIE PROGRAMU '' UCZYMY DZIECI PROGRAMOWAĆ '' oraz KONKURSÓW OGÓLNOPOLSKICH

PODSUMOWANIE PROGRAMU '' UCZYMY DZIECI PROGRAMOWAĆ ''  oraz KONKURSÓW OGÓLNOPOLSKICH

PROGRAM EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY REALIZOWANY WE WSPÓŁPRACY Z „UCZYMY DZIECI PROGRAMOWAĆ”     

VI edycja „ZAKODUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ”

     We wrześniu klasa 2 przystąpiła do VI edycji programu edukacyjno-terapeutycznego realizowanego we współpracy z Ogólnopolskim Programem„Uczymy Dzieci Programować” -  „Zakoduj swoją przyszłość”.

Relacje z zajęć udostępnialiśmyw formie komentarzy pod przygotowanymi do tego postami na grupie Facebook: Uczymy dzieci programować.

          W styczniu, na zakończenie VI edycji, otrzymaliśmy podziękowania od Koordynatorów Ogólnopolskiego programu Uczymy Dzieci Programować  Anny Świć i Rafał Mitkowskiego oraz certyfikat udziału i dyplomy Uczymy Dzieci Programować VI edycja dla każdego ucznia.
       Dostaliśmy już zaproszenie do kolejnej, VII edycji, która rozpocznie się w lutym i zakończy w czerwcu 2021 roku. Zaproszenie przyjęliśmy ponieważ uczniowie uczą się wielu nowych umiejętności i zachowań w różnych sytuacjach. Jednocześnie mają wiele radości i satysfakcji z tego co robią. Są zaangażowani w każde realizowane zadanie.

                                                                                            

CODE  WEEK   CZYLI EUROPEJSKIM TYGODNIU KODOWANIA     10-25 października 2020 roku

      Przez 20 kolejnych dni realizowaliśmy zgłoszone wydarzenia, które były dokumentowane zdjęciami. Relacje umieszczane były na stronie Code Week, Uczymy dzieci programować, na stronie klasy 2 oraz na tablicy Samorządu Uczniowskiego.

       Dzieci bawiły się doskonale, bardzo chętnie i aktywnie uczestniczyły w wydarzeniach. Zdobywały kolejne umiejętności, rozwijały logiczne myślenie, kreatywność. Kształtowały umiejętność pracy w zespole, szukania kompromisów i optymalnych rozwiązań. Były stopniowo                       i odpowiedzialnie wprowadzane w cyfrowy świat dzięki czemu uczyły się czynnego i twórczego korzystania z nowoczesnych technologii.

 Polska zdobyła I miejsce w tegorocznej edycji Code Week – dumni jesteśmy bardzo, że nasza szkoła, nasi uczniowie mogli się do tego przyczynić. 

      W nagrodę Samorząd Uczniowski, opiekunowie Samorządu pani Wioletta Wójcik i pani Ewa Majewska oraz klasa II otrzymali CERTYFIKATY DLA ORGANIZATORÓW.  W tych certyfikatach organizatorzy Europejskiego Code Week informują, że są zaszczyceni tym, iż nasza szkoła, Samorząd Uczniowski oraz jego opiekunowie aktywnie przyczynili się do sukcesu Europejskiego Code Week 2020 uruchamiając wydarzenia związane z kodowaniem.

Dodatkowo każdy uczeń otrzymał indywidualny certyfikat, który uznaje, że rozwinął on podstawowe umiejętności myślenia komputerowego    i przyczynił się do sukcesu tygodnia kodowania poprzez aktywny udział w wydarzeniach.          

  Z całą pewnością będziemy kontynuować nasze zajęcia z kodowania, ponieważ to autentycznie wspaniałe wyzwanie.

 

OGÓLNOPOLSKI KONKURS  CAŁA POLSKA PROGRAMUJE”

       Uczniowie z klasy 2 naszej szkoły uczestniczyli w ogólnopolskim konkursie „CAŁA POLSKA PROGRAMUJE” do którego zostali zaproszeni przez "Fundację Rozwoju Edukacji Cyfrowej" w ramach organizowanego przez nią Ogólnopolskiego Programu "UczymyDzieci Programować".               25 września klasa została zgłoszona przez wychowawczynię panią Wiolettę Wójcikdo udziału w konkursie.

Uczniowie otrzymali w nagrodę certyfikaty udziału w wyzwaniu oraz matę edukacyjną. 

   Gratulacje dla uczniów klasy 2 oraz rodziców moich wychowanków - Wioletta Wójcik

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Data dodania: 2021-02-23 18:58:41
Data edycji: 2021-02-23 20:33:25
Ilość wyświetleń: 329

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej