Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. W. KOMARA I T. ŚLUSARSKIEGO W CZARNOGŁOWACH W ROKU SZKOLNYM 2022/23

 

 

Opracowała:

Dyrektor Szkoły

Jolanta Grześkowiak

 

 

 

 

Cel sprawozdania:

Celem sprawozdania jest zaprezentowanie osiągnięć pracy szkoły w roku szkolnym 2022/2023 z uwzględnieniem najistotniejszych zagadnień dotyczących pracy szkoły.

Realizacja wszystkich działań szkoły jest szczegółowo opracowana w postaci informacji, diagnoz, sprawozdań, opracowanych wniosków znajdujących się w dokumentacji szkoły.

 

Sprawozdanie zawiera:

  1. Informacje ogólne o szkole.

  2. Analiza wyników klasyfikacji i promocji.

  3. Rozwój szkoły z uwzględnieniem efektów kształcenia i wychowania (działalność dydaktyczna i opiekuńczo-wychowawcza szkoły).

  4. Udział uczniów w konkursach.

  5. Akcje, programy, przedsięwzięcia edukacyjne realizowane w szkole.

  6. Imprezy i uroczystości szkolne.

  7. Organizacja wycieczek.

  8. Działania szkoły podejmowane w ramach współpracy z rodzicami, instytucjami, placówkami, środowiskiem lokalnym.

  9. Podsumowanie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Informacje ogólne o szkole

  • Liczba uczniów na dzień zakończenia roku szkolnego – 97

  • Liczba oddziałów – 9

  • Zatrudnienie:

  • 20 nauczycieli: 14 dyplomowanych, 4 mianowanych, 2 kontraktowych

  • 5 pracowników niepedagogicznych (administracja i obsługa szkoły)

Zajęcia opiekuńczo-wychowawcze rozpoczynały się o godz. 08:00, a dydaktyczne o godz. 08:30, kończyły się o godz. 14:55 lub 15:45.

W ciągu roku szkolnego działała świetlica szkolna, która obejmowała opieką 63 uczniów oraz biblioteka szkolna, która na bieżąco była doposażana w nowe zasoby książkowe. Dożywianiem było objętych 30 uczniów.

Szkoła w roku szkolnym 2022/2023 rozpoczęła swoją działalność od weryfikacji kierunków i celów działania, modyfikując Koncepcję Pracy Szkoły o priorytety MEiN i Zachodniopomorskiego Kuratora Oświaty na bieżący rok szkolny, mając zawsze na uwadze przede wszystkim szeroko pojęte bezpieczeństwo uczniów oraz podnoszenie jakości pracy szkoły i efekty edukacyjne uczniów.

W ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz innych działań szkoła organizowała: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, zajęcia logopedyczne, emocjonalno-społeczne, zindywidualizowaną ścieżkę kształcenia.

Prowadzone były także: nauczania indywidualne, zajęcia terapeutyczne, zajęcia rozwijające sportowo, koła zainteresowań (matematyczne, języka polskiego, plastyczne, języka angielskiego, gimnastyka korekcyjna, zajęcia chóralno-instrumentalne, zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego, SKS, zajęcia taneczne, działania w ramach Szkolnego Koła Wolontariatu, warsztaty oraz stałe konsultacje i porady w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej i godzin dostępności dla uczniów i rodziców.

Uczniowie, rodzice, nauczyciele mogli liczyć na pomoc specjalistów: pedagoga szkolnego, logopedy, oligofrenopedagoga, surdopedagoga, specjalistów pedagogiki specjalnej, specjalistę od spektrum autyzmu z elementami SI, specjalistę terapeutę i diagnostę SI oraz specjalistów w zakresie różnorodnych terapii np. terapii zajęciowej, terapii pedagogicznej, rewalidacji i diagnozy, doradztwa zawodowego.

W szkole działały utworzone zespoły nauczycieli: zespół do spraw wychowawczych i pomocy psychologiczno-pedagogicznej, zespół edukacji wczesnoszkolnej, zespół humanistyczny, zespół matematyczno-przyrodniczy.

Na wszystkich zajęciach wykorzystywano dotychczasową bazę dydaktyczną oraz pomoce, urządzenia, sprzęt, który ostatnio trafił do szkoły w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” i „Aktywna Tablica. Szczególny nacisk kładziono na kształcenie lingwistyczno- informatyczne, cyfrowe.

Do oddziału przedszkolnego uczęszczało 10 dzieci z czego 8 odbyło roczne przygotowanie przedszkolne. Dowożonych do szkoły było 56 uczniów.

W ciągu całego roku szkolnego uczniom nieodpłatnie dostarczano warzywa i owoce oraz mleko i przetwory mleczne w ramach „Programu dla szkół”.

 

2. Wyniki klasyfikacji i promocji w roku szkolnym 2022/2023.

  • Klasyfikowano: 97 uczniów

  • Promowano do klasy programowo wyższej: 94 uczniów.

  • Średnia szkoły: 3,64%

  • Frekwencja: 86%

  • Szkołę ukończyli wszyscy uczniowie klasy VIII, w liczbie: 17.

W oddziale przedszkolnym na wyróżnienia zasłużyli: Brian Barszcz, Laura Zięcina, Iga Godziszewska, Nataniel Mikoda.

W klasach I-III roczna ocena ma charakter opisowy. Na wyróżnienie w tej grupie wiekowej zasłużyli: Antonina Stawska kl. I, Julia Witczak kl. I, Antoni Szczuc kl. II, Martyna Kuźma kl. II, Piotr Zieliński kl. II, Marcel Wielgórecki kl. III, Szymon Cieplichiewicz kl. III, Dominika Kamińska kl. III, Kamil Sowijak kl. III, Tymon Kowalak kl. III, Adam Rabikowski kl. III. Wszyscy wymienieni uczniowie otrzymali nagrody książkowe ufundowane przez Radę Rodziców.

Świadectwo z wyróżnieniem (średnia ocen minimum 4,75 i zachowanie minimum bardzo dobre) oraz średnią ocen powyżej 4,5 oraz zachowanie minimum bardzo dobre i nagrodę rzeczową w postaci książek ufundowanych przez Radę Rodziców otrzymało 12 uczniów z klasy IV-VIII. Są to: Antoni Biniek kl. IV, Hanna Docenko kl. IV, Nikola Omyła kl. IV, Paweł Witek kl. V, Leon Kowalak kl. V, Laura Kamińska kl. V, Milena Wesołowska-Moskiewicz kl. VI, Aleksander Mrówka kl. VI, Liwia Kamińska kl. VIII, Marcelina Kamińska kl. VIII, Patrycja Śmigielska kl. VIII, Hubert Załoga kl. VIII.

Uczeń klasy IV Antoni Biniek osiągnął najwyższą średnią ocen w szkole oraz bardzo dobre zachowanie i został nagrodzony Nagrodą Wójt Gminy Przybiernów p. Lilię Ławicką w ramach przyjętego Gminnego Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży.

Uczennica klasy VIII Liwia Kamińska uzyskała najwyższą średnią ocen oraz wzorowe zachowanie w tej klasie i została nagrodzona Nagrodą Wójt Gminy Przybiernów p. Lilię Ławicką w ramach przyjętego Gminnego Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży.

Nagrodzono tez 2 uczniów Jakuba Grzyba z kl. III oraz Aleksandra Mrówkę z kl. VI coroczną nagrodą ufundowaną przez sponsora p. Elżbietę Michalak za poczyniony znaczący postęp edukacyjny w roku szkolnym 2022/2023. Ponadto kilkoro uczniów zostało nagrodzonych za wyróżniającą się w działalności na rzecz szkoły (pełnienie funkcji chorążego, przybocznych, osiąganie znaczących wyników sportowych , pełnienie funkcji w Samorządzie Szkolnym, obsługa sprzętu nagłośniającego). Za wyżej wymienione działalności nagrodzono: Huberta Załogę ucz. kl. VIII, Liwię Kamińską ucz. kl. VIII, Patrycję Kałucką ucz. kl. VIII, Patrycję Śmigielską ucz. kl. VIII, Krystiana Załogę ucz. kl. VIII, Bartłomieja Misiurka ucz. kl. VIII

3. Rozwój szkoły z uwzględnieniem efektów kształcenia i wychowania ( działalność dydaktyczna i opiekuńczo-wychowawcza szkoły).

Do oddział przedszkolnego uczęszczało 10 dzieci. W całym roku szkolnym dzieci opanowały zawarte w podstawie programowej wiadomości i umiejętności. W oddziale przedszkolnym były prowadzone zajęcia ogólnorozwojowe oraz zajęcia dodatkowe. Realizowana była pomoc psychologiczno-pedagogiczna, dzieci uczęszczały na zajęcia logopedyczne i korekcyjno-kompensacyjne. W ciągu roku szkolnego dokonano dwóch szczegółowych diagnoz sprawdzających poziom wiedzy i umiejętności oraz gotowości szkolnej.

Dzieci z oddziału przedszkolnego prezentowały swoje osiągnięcia podczas różnych uroczystości szkolnych i przedszkolnych, spotkaniach z rodzicami, babciami, dziadkami, zaproszonymi gośćmi. Brały udział w konkursach plastycznych, recytatorskich, Festiwalu Piosenki Przedszkolnej w Przybiernowie. Praca wychowawczyni tej grupy oraz dzieci była aktywnie wspierana przez rodziców.

W roku szkolnym 2022/2023 Szkolny Program Profilaktyczno-Wychowawczy realizowany był zgodnie z misją szkoły, zapisanymi w programie celami i zasadami oraz zawartym w nim harmonogramie działań dla poszczególnych etapów kształcenia z uwzględnieniem Polityki Oświatowej Państwa. Program realizowali wszyscy nauczyciele szkoły w ramach swoich zajęć przedmiotowych, w ramach pracy pedagoga szkolnego, wychowawczyni świetlicy szkolnej, nauczyciela pracującego w bibliotece szkolnej, godzin z wychowawcą, spotkań i pogadankach okolicznościowych, imprezach klasowych i szkolnych, wyjść i wycieczek organizowanych przez szkołę oraz uczestnictwa w konkursach, akcjach i wybranych programach.

W całym roku szkolnym realizowano wnioski przyjęte z nadzoru pedagogicznego dyrektor szkoły i wypracowane przez zespoły przedmiotowe oraz zespół do spraw wychowawczych, pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

Starano się przede wszystkim zawsze dbać o bezpieczeństwo uczniów, jeszcze bardziej zindywidualizować proces nauczania, objąć jak największą liczbę uczniów opieką psychologiczno-pedagogiczną, różnymi jej formami. Systematycznie monitorowano realizację podstawy programowej za pomocą opracowanych narzędzi.

Dzięki pozyskanym funduszom z Gminnej Komisji do Spraw Rozwiązywania Problemów Alkoholowych było możliwe prowadzenie zajęć dodatkowych takich jak: zajęcia Chóralno-instrumentalne oraz zajęcia rozwijające sportowo.

Mając na celu dostarczenie nauczycielom, uczniom i rodzicom informacji o poziomie wiedzy i umiejętności uczniów, na początku roku szkolnego, w trakcie i pod koniec były przeprowadzane diagnozy i sprawdziany kompetencji. Ich wyniki pozwoliły przeanalizować poziom edukacyjny naszych uczniów oraz pozwoliły do opracowania działań, które należy podjąć w celu podniesienia jakości kształcenia.

Inne podejmowane działania wynikające ze specyfiki placówki:

  • Realizacja podstawy programowej.

  • Przestrzeganie przepisów prawa oświatowego dotyczących działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej placówki przez nauczycieli, zwłaszcza w przypadku ewentualnego nauczania hybrydowego lub zdalnego.

  • Zgodność programu nauczania z podstawą programowa oraz zaleceniami poradni psychologiczno-pedagogicznej.

  • Realizacja programu wychowawczo-profilaktycznego.

  • Dostosowanie programu nauczania i oceniania postępów uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

  • Uwzględnienie zróżnicowanych potrzeb uczniów, szczególnie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w pracy dydaktyczno-wychowawczej.

  • Bezpieczeństwo uczniów w szkole, szczególnie podczas przerw, w czasie wycieczek szkolnych.

  • Propagowanie idei olimpijskich oraz podkreślanie znaczenia sportu, rekreacji w życiu człowieka.

  • Wspieranie nauczycieli w procesie realizacji podstawy programowej, zwłaszcza przy ewentualnym nauczaniu hybrydowym lub zdalnym.

  • Promowanie nauczycieli wprowadzających nowe rozwiązania pedagogiczne, wprowadzanie metod eksperymentu.

  • Motywowanie i wspieranie nauczycieli do systematycznego wzbogacania warsztatu pracy.

W celu dbałości o zapewnienie uczniom wysokiej jakości kształcenia oraz podniesienia wyników edukacyjnych uczniów podejmowane były następujące działania:

  • Zatrudnienie nauczycieli specjalistów zgodnie z zatrudnieniem.

  • Skuteczne działania w zapewnieniu opieki specjalistów.

  • Pełne wykorzystywanie pomocy, sprzętu zakupionego w ramach programów „Laboratoria Przyszłości” oraz „Aktywna Tablica”.

  • Stałe kontrolowanie bazy dydaktycznej – uzupełnianie w miarę możliwości zasobów pomocy dydaktycznych, sprzętu (ławki, stoły, szafy).

  • Gruntowny remont sali oddziału przedszkolnego.

  • Wzbogacenie szkolnego księgozbioru.

  • Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla uczniów z poszczególnych przedmiotów.

  • Objęcie uczniów klasy VIII opieką dydaktyczną stwarzającą szansę i możliwości wyrównywania braków oraz przygotowania do egzaminu ósmoklasisty poprzez dodatkowe lekcje z języka polskiego, matematyki.

  • Udział uczniów w dodatkowych zajęciach specjalistycznych (logopedycznych, korekcyjno-kompensacyjnych, społeczno-emocjonalnych) prowadzonych od 01.03.2022 do 20.12.2022 r.

  • Udział nauczycieli oraz pracowników niepedagogicznych szkoły w zaplanowanych szkoleniach, warsztatach w celu podniesienia swoich kompetencji.

4. Udział uczniów w konkursach.

Jednym z nadrzędnych zadań naszej szkoły jest odkrywanie potencjału uczniów. Nasi uczniowie mieli możliwość prezentowania posiadanej wiedzy, talentów, zdolności, promowania siebie i szkoły w różnych konkursach na szczeblu szkolnym, gminnym, powiatowym i wojewódzkim odnosząc liczne sukcesy. Wzięli udział między innymi w następujących konkursach:

  • Konkursy przedmiotowe Zachodniopomorskiego Kuratora Oświaty z języka angielskiego, matematyki.

  • Konkurs wiedzy o krajach niemieckojęzycznych.

  • Konkurs czytania po angielsku.

  • Tabliczka mnożenia po angielsku.

  • Konkurs plastyczny dla klas I-III i oddziału przedszkolnego „Dary Jesieni”.

  • Konkurs matematyczny z języka niemieckiego.

  • Konkurs na bożonarodzeniową kartkę świąteczną.

  • Konkurs świetlicowy „Najciekawsze rymowanki na temat grzeczności”.

  • Konkurs dla uczniów oddziału przedszkolnego ora klas I-III „Tworzymy bajkowe akwarium”.

  • Konkurs plastyczny „Kartka z jajem” organizowany prze SGB Gryfice.

  • Powiatowe eliminacje do Ogólnopolskiego Turnieju Bezpieczeństwa o Ruchu Drogowym w Stepnicy.

  • Konkurs na „makietę Wielkanocnego Zajączka” organizowany przez Nadleśnictwo Rokita.

  • Konkurs czytelniczy „Z sercem do książki”.

  • Szkolny konkurs recytatorski – poezja Joanny Kulmowej.

  • Gminny konkurs recytatorski – organizowany przez Bibliotekę w Przybiernowie.

  • Konkurs plastyczny „Wiosna w sercu i w Rodzinie” organizowany przez Gminną komisję do Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Przybiernowie.

  • Zawody sportowe: Wiosenne i Jesienne biegi przełajowe w szkole, Turniej Piłki Nożnej z okazji Święta Niepodległości, Mistrzostwa Powiatu w Drużynowych Biegach Przełajowych, Jesienne Biegi Przełajowe w szkole w Wysokiej Kamieńskiej.

5. Akcje, programy, przedsięwzięcia edukacyjne realizowane w szkole.

Zorganizowaliśmy w szkole i braliśmy udział w zorganizowanych przez inne instytucje akcjach, programach, projektach, przedsięwzięciach edukacyjnych:

  • Akcja edukacyjna pod nazwą „XII Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia- Młodsi sprawdzają czy Starsi tabliczkę mnożenia znają”(Akcja trwała 3 dni w m-u październiku).

  • Akcja edukacyjna „Europejski Dzień Języków Obcych”.

  • Akcja ekologiczna „Wspólne Sprzątanie Świata z Nadleśnictwem Rokita”.

  • Akcja ekologiczna „Sadzimy las dla nas i przyszłych pokoleń”.

  • Udział uczniów i rodziców w akcji „Zbieramy Talenciaki”- doposażenie szkoły w materiały plastyczne.

  • Realizowano rekomendowany program profilaktyczny „Debata” – zajęcia warsztatowe dla uczniów klas IV-VIII.

  • Złożono wniosek na projekt „Ekopracownia 2023 w naszej szkole do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Szczecinie”.

  • Akcja „Bezpieczne ferie zimowe”, „Bezpieczne wakacje” w ramach działań pedagoga szkolnego.

  • W ramach działań wolontariackich zorganizowano kiermasz bożonarodzeniowy, z którego dochód przeznaczono dla Domu Dziecka w Nowogardzie.

  • Organizowane były okazjonalne kiermasze książek (Charytatywny Kiermasz Książek, Świąteczny Kiermasz Książek).

  • Braliśmy udział w akcjach organizowanych przez MEiN: „Szkoła do hymnu”, „Pod biało-czerwona flagą”, „Szkoła Pamięta”

  • Działania szkoły w celu opracowania diagnozy potrzeb szkoły do złożenia wniosku o pozyskanie środków z funduszy unijnych dla edukacji ogólnej.

  • Udział uczniów w zajęciach organizowanych przez Gminne Centrum Kultury w Przybiernowie odbywających się w GOK Czarnogłowy (zajęcia komputerowe, zajęcia „Jak tworzyć komiks”).

 

6. Imprezy i uroczystości szkolne.

Organizowanie imprez, uroczystości, zawodów sportowych z uwzględnieniem sportowych tradycji wynikających z nadanego imienia szkole tragicznie zmarłych olimpijczyków W. Komara i T. Ślusarskiego to przede wszystkim inspirowanie uczniów do różnorodnych działań. To także bardzo ważny element pracy wychowawczej. Organizacja życia kulturalnego uczniów służy też kształtowaniu w wychowankach kultury osobistej wyrażającej się w języku, ubiorze, zachowaniu, przestrzeganiu podstawowych form grzecznościowych. Są to uroczystości i przedsięwzięcia organizowane na terenie szkoły oraz imprezy o zasięgu pozaszkolnym, które promują szkołę na zewnątrz. Odbyły się między innymi:

  • Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2022/2023.

  • Ślubowanie klasy I.

  • Apel z okazji Dnia Edukacji Narodowej.

  • Zabawa Andrzejkowa.

  • Mikołaj naszej szkole”.

  • Apel bożonarodzeniowy, spotkania Wigilijne w klasach.

  • Dzień Babci i Dziadka.

  • Zabawa choinkowa.

  • Pierwszy Dzień Wiosny.

  • Apel z okazji Świąt Wielkanocnych.

  • Obchody Świąt Majowych.

  • Dzień Dziecka.

  • Dzień Mamy i Taty.

  • Bal ósmoklasistów.

  • Pożegnanie klasy VIII oraz zakończenie roku szkolnego 2022/2023.

7. Organizacja wycieczek.

Dzieci z oddziału przedszkolnego oraz uczniowie klas I-VIII brali udział w wielu zorganizowanych wycieczkach przedmiotowych, krajowo-turystycznych, bliższych i dalszych: do teatru, kina, instytucji, zakładów pracy, do lasów, nad jezioro, morze, parków rozrywki, rezerwatu (Goleniów, Przybiernów, Szczecin, Międzyzdroje, Koserov w Niemczech). W ramach przedsięwzięcia „Poznaj Polskę” uczniowie klas IV-VIII odbyli kilkudniową wycieczkę do Gdańska.

8. Działania szkoły podejmowane w ramach współpracy z rodzicami, instytucjami, placówkami, środowiskiem lokalnym.

Szkoła realizując działania dydaktyczne, wychowawczo-opiekuńcze w roku szkolnym 2022/2023 kontynuowała współprace z różnymi instytucjami: OPS Przybiernów, Policja, OSP Czarnogłowy, Sołectwo Czarnogłowy, Sąd Rodzinny w Goleniowie, PPP w Goleniowie, Nadleśnictwo Rokita, Gminna Komisja do Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, OREW Przybiernów, Szkoła Podstawowa w Wysokiej Kamieńskiej, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Przybiernowie, Gminne Centrum Kultury w Przybiernowie, Uniwersytet Szczeciński(praktyki studenckie).

Rodzice uczniów, Rada Rodziców przez cały rok szkolny współpracowali i wspierali szkołę w podejmowanych akcjach, organizacji imprez oraz działaniach wychowawczych. Rada Rodziców zorganizowała zabawę Andrzejkową oraz kiermasz bożonarodzeniowy, z których dochód przeznaczyła na potrzeby szkoły. Zorganizowali „Pierniczkowy Dzień w Szkole”, opłacili dowóz autokarem uczniów na dyskotekę andrzejkową. Ufundowali poczęstunek dla uczniów na zabawę Choinkową, Dzień Dziecka. Zakupili 30 par bluz dresowych dla uczniów. Byli fundatorem nagród na konkursy szkolne oraz dla wyróżniających się uczniów wręczonych podczas uroczystości zakończenia roku szkolnego.

 

 

 

9. Podsumowanie.

Podsumowując wszechstronną działalność Szkoły Podstawowej im. W. Komara i T. Ślusarskiego w Czarnogłowach za rok szkolny 2022/2023 można stwierdzić, że szkoła obrała i realizowała właściwe kierunki rozwoju, biorąc pod uwagę potrzeby uczniów oraz oczekiwania rodziców.

Natomiast biorąc pod uwagę doskonalenie jakości pracy szkoły w poszczególnych obszarach w następnym roku szkolnym planowane jest w większym stopniu koncentrowanie działań pozwalających na osiąganie lepszych wyników uczniów na testach zewnętrznych oraz poszerzenie oferty szkoły o atrakcyjne zajęcia pozalekcyjne i dalszy remont placówki. Działania szkoły, nasze sukcesy i osiągnięcia są systematycznie prezentowane na stronie naszej szkoły.

Tak jak co roku realizacja wszystkich zadań podjętych w szkole była możliwa dzięki wytężonej pracy nauczycieli, uczniów, pracowników niepedagogicznych szkoły, rodziców, wspieraniu organu prowadzącego oraz instytucji i osób współpracujących ze szkołą, sponsorów i przyjaciół szkoły.

Wszystkim bardzo dziękuję za całoroczną pracę i współpracę w realizacji zadań i działań szkoły.

Do sprawozdania dołączony jest załącznik nr 1 – Galeria zdjęć dokumentująca działalność Szkoły w roku szkolnym 2022/2023.

 

 

 

Sprawozdanie sporządziła

Dyrektor Szkoły

Jolanta Grześkowiak

 

 

 

 

Data dodania: 2023-07-18 18:46:07
Data edycji: 2023-07-18 18:59:15
Ilość wyświetleń: 181

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej