Czcionka:

A+A-

Kontrast:

UCZYMY DZIECI PROGRAMOWAĆ

UCZYMY DZIECI PROGRAMOWAĆ

SZANOWNI RODZICE !!

PRAGNĘ POINFORMOWAĆ , ŻE UCZNIOWIE KLASY 2  PRZYSTĄPILI W ROKU SZKOLNYM 2020/2021 DO OGÓLNOPOLSKIEGO PROGRAMU EDUKACYJNEGO  ,,Uczymy Dzieci Programować” .

Jest to inicjatywa mająca na celu propagowanie nauki programowania wśród dzieci. Logiczne, algorytmiczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych problemów, szukanie różnych rozwiązań, analizowanie ich i wybieranie tych najbardziej optymalnych to umiejętności, które warto kształcić już od najmłodszych lat. Ich uniwersalność sprawia, że przydadzą się naszym dzieciom na każdym etapie ich życia.

Raz w tygodniu będziemy dostawać zadania do wykonania. Po zakończeniu pracy będziemy przesyłać informację do koordynatorów programu.

Rodzice również będą mogli na bieżąco obserwować nasze zmagania i efekty naszej pracy. W tej zakładce będziemy umieszczać relacje                  z każdego wykonanego zadania.

 

Pierwsze dwa zadania już za nami. Oto relacje:

 

ZADANIE PIERWSZE   -  08.09.2020r

JAK DOBRZE WAS WIDZIEĆ...  POWRÓT DO SZKOŁY     -  poszukiwaliśmy pomysłów na przywitanie, które spełnia warunek dotyczący dystansu społecznego,  tworzyliśmy symbole graficzne, które oznaczały różne sposoby na „dzień dobry” oraz  przedstawialiśmy swoje wakacyjne wspomnienia.

 ZADANIE DRUGIE   -  15.09.2020r

DROGA DO SZKOŁY ......  BEZPIECZEŃSTWO     -  omawialiśmy bezpieczne i niebezpieczne sytuacje na drodze, tworzyliśmy  przy pomocy strzałek kod, który zaprowadził ucznia na pole docelowe (z domu do szkoły). Kod musiał uwzględnić następujący warunek: droga musi prowadzić przez pola, na których położone są grafiki kojarzące się z bezpiecznym poruszaniem się po drogach, a omijać grafiki kojarzące się z sytuacjami niebezpiecznymi.

 
 ZADANIE TRZECIE  -  23.09.2020r

PRZEZ PARK, LAS I OGRÓD IDZIE PANI JESIEŃ   -  powitaliśmy pierwszy dzień jesieni, rozmawialiśmy o porach roku i o tym, jak się zmienia przyroda u progu jesieni. Najlepiej bawiliśmy się przy układaniu jesiennego sudoku - każda grupa dała z siebie wszystko.

 

 ZADANIE CZWARTE  -  12.10.2020r

WIRTUALNA MATA -  Klasa 2 Czarnogłowy - meldujemy wykonanie zadania. Jak zawsze bawiliśmy się doskonale. Miś chętnie wędrował i wykonywał dodatkowe zadania. Sudoku liczbowe wzbudziło wiele emocji.

 
Obraz może zawierać: 1 osoba
 
 ZADANIE PIĄTE  -  13.10.2020r
WIRTUALNE PUZZLE - Klasa 2 Czarnogłowy - za nami kolejne zadanie. Daliśmy radę. Uzupełniliśmy trasę, robot przejechał. Tworzyliśmy swoje własne trasy - to była super zabawa.
 
Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba
 
 
 ZADANIE SZÓSTE 
LIGHTBOT  -    Klasa 2 Czarnogłowy - kolejne, 13 zadanie wykonane. Udało nam się wspólnie pokonać kilka poziomów. Robot szukał niebieskich pól, zapalał żarówki. Niektórzy z nas nadal próbują w domach - chyba się trochę wkręciliśmy....
 
 
Obraz może zawierać: telefon
 
 ZADANIE SIÓDME
GENIBOT   -   Klasa 2 Czarnogłowy - w dzisiejszym zadaniu w GeniBota wcielił się nasz klasowy robot. Pięknie wykonywał nasze polecenia - wyjechał z bazy, stworzył napis "CodeWeek" i powrócił na miejsce.
 
Obraz może zawierać: 7 osób
 
 ZADANIE ÓSME
SCRATCH  JUNIOR   -   Klasa 2 Czarnogłowy - trzeci tydzień kodowania zakończony - wykonaliśmy 15 zadanie. Każdy z nas stworzył własnego CodeWeek'owego bohatera.
 
Obraz może zawierać: tekst „CodeW eek owy bohater O W Scratch Junior”
 
 
 ZADANIE DZIEWIĄTE
 KOLOROWE KUBECZKI   -  Klasa 2 Czarnogłowy - rozpoczęliśmy na wesoło kolejny tydzień. Doskonale bawiliśmy się w czasie dyktanda graficznego.
 
Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i tekst
 
 
 
 
Data dodania: 2020-09-20 18:34:09
Data edycji: 2020-10-22 21:35:21
Ilość wyświetleń: 315

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej